Best radios | newMore lyrics |Martial arts

Youtube video and lyrics of ' ', a  song Prince - Strange Relationship

Strange Relationship lyrics and video Buy this song | More videos | All songs (A-Z) by Prince


I guess U know me well, I don't like winter
But I seem 2 get a kick out of doing U cold
Oh, what the hell, U always surrender
What's this strange relationship that we hold on 2?
Baby I just can't stand 2 see U happy
More than that I hate 2 see U sad
Honey if U left me I just might do something rash
What's this strange relationship? (ship, ship, ship)

I came and took your love, I took your body
I took all the self respect U ever had
I took U 4 a ride and baby I'm sorry
The more U love me sugar, the more it makes me mad

Baby I just can't stand 2 see U happy
More than that I hate 2 see U sad
Honey if U left me I just might do something rash
What's this strange relationship? (ship, ship, ship)

Isn't it a shame this ain't a movie
Then U could rewrite my every line
I'll take all the blame, yo baby I'm sorry
But I didn't like the way U where, so I had 2 make U mine

Baby I just can't stand 2 see U happy
More than that I hate 2 see U sad
Honey if U left me I just might do something rash
What's this strange relationship? (ship, ship, ship)

Mmmmm, my strange relationship
Can't live with U, can't live without U
That's all about..
Do U know? (strange relationship)
I think U and I got a (strange relationship)
What's this strange relationship?
Yeah, yeah [repeated to fade]



Prince bio
Prince discography

Prince top songs:

Purple Rain
Let’s Go Crazy
Kiss
Adore
When Doves Cry
1999
Erotic City
Cream
Raspberry Beret
Call My Name
Little Red Corvette
Baby I’m A Star
I Wanna Be Your Lover
Darling Nikki
U Got The Look
5 Women
The Most Beautiful Girl In...
And God Created Woman
Around The World In A Day
Hot Thing
Pope
Controversy
Sign O’ The Times
17 Days
Can’t Stop This Feeling I...
Blue Light
I Would Die 4 U
Anotherloverholenyohead
Gett Off
Billy Jack Bitch
Bob George
Alphabet St.
A Woman’s Gotta Have It
319
Baby
Glam Slam
America
Automatic
4 The Tears In Your Eyes
Pop Life
Annie Christian
Crazy You
7
A Million Days
18 And Over
Nasty Girl
Anna Stesia
Computer Blue
Vicki Waiting
Cherry Cherry
1+1+1 Is 3
2 Nigs United 4 West Compton
2morrow
An Honest Man
Strange But True
Everywhere
Head
1-800-new Funk Ad
Bambi
2 Whom It May Concern
The Future
P Control
Delirious
Friend Lover Sister Mother...
I Hate U
Still Waiting
I Can’t Make U Love Me
Damn U
Take Me With You
Graffiti Bridge
International Lover
Illusion Coma Pimp And...
Scandalous
Lady Cab Driver
Slow Love
Thunder
Somebody’s Somebody
Gotta Broken Heart Again
Housequake
Sexy Dancer